چهار شنبه ۲۸ آذر ماه ۱۳۹۷
فارسی
English



قانون مقررات صادرات و واردات ایران 1393
جهت دریافت قانون مقررات صادرات و واردات ایران در سال 1393کلیک کنید. ...
آموزش پیشرفته اسناد تجاری و حمل کالا در شرایط تحریم
آموزش پیشرفته اسناد تجاری و حمل کالا در شرایط تحریم توسط کمیته ایرانی اتاق بازرگانی بین المللی برگزا...


پرتغال

ایران

 
اخبار شورا

مشاركت توليد كنندگان به رونق صنعت كفش كمك مي كند

تهران-مديرعامل گروه صنعتي كفش ملي گفت: مشاركت توليد كنندگان مي تواند به رونق صنعت كفش ملي كمك كند.

 

به گزارش خبرنگار اقتصادي ايرنا، خليل مينايي روز سه شنبه در مراسم قرعه كشي خريداران كفش ملي كه با حضور توليد كنندگان كفش در محل كارخانه برگزار شد، افزود: كفش ملي سال گذشته 21 درصد رشد فروش نسبت به سال 88 داشت كه نشان از عملكرد مثبت اين صنعت در كشور است.
وي با اشاره به اقدامات سال 89 گفت: تقويت مهندسي براي ارتقا كيفيت كفش هاي توليدي جهت رسيدن به استانداردهاي جهاني از ديگر گامهاي مثبتي است كه كفش ملي در سال گذشته به آن، اقدام كرده است.
وي تاكيد كرد: همچنين در سال گذشته فروشگاههايي كه داراي فروش بالايي بودند شناسايي شدند. ايجاد تنوع و ارائه مدلهاي جديد از ديگر اقدامات كفش ملي بود كه با موفقيت انجام شد.
شناسايي و حذف فروشگاههاي زيان ده از ديگر اقداماتي بود كه مينايي با اشاره به آن اظهار داشت: از جمله اقدامات ديگر كه هم اكنون در حال انجام است سيستمي بودن شرايط فروش و جلوگيري از روشهاي سنتي است.
اين مدير بخش توليد با تاكيد بر اطمينان بخشي مشتريان اظهار داشت: اين روش باعث شد كه از سال 84 تا 89 رشد 61درصدي فروش را تجربه كنيم.
وي معتقد است:كار توليد 12.5درصد مرهون تخصص و كارايي افراد و 87.5 درصد تبليغات قوي است.
جايگزيني كالا بر اساس تقاضاي مشتري محوري، توجه به كيفيت ،اجتناب از زيانهاي احتمالي از جمله مواردي بود كه مينايي بر آنها تاكيد كرد.
وي در پايان يادآور شد: براي افزايش فروش بايد فروشنده هاي مناسب را در فروشگاه هاي كفش ملي به كار گرفت و بهينه كردن مديريت خريد از جمله كارهايي ديگر است كه مسئولان كفش ملي بايد براي افزايش فروش كالاهاي توليدي به آن اقدام كنند.
يادآوري مي شود، در سال 1330 دو دهنه مغازه در خيابان خيام جنب بازار بزرگ تهران فعاليت خود را در زمينه فروش كفش آغاز كرد. در همان سال شركتي با نام شركت تجارتي استاندارد در محل فوق به ثبت رسيد كه با قراردادن يك دستگاه ماشين گالش زني شالوده توليد كفش ماشيني در خاورميانه ريخته شد و تا سال 1339 دامنه فعاليت توليد كفش در انواع مختلف با الحاق مكانهايي در جوار مغازه هاي فوق الذكر گسترش يافت و محصولات خود را با نامكفش ملي به بازار عرضه كرد.
همچنين طي دهه 1340 و تا اوايل دهه 1350 شركتهاي متعددي در زمينه هاي تخصصي وابسته به توليد چرم و كفش و ساير اقلام مرتبط ، همچنين توزيع و فروش محصولات يكي پس از ديگري متولد شده و شروع به كار كـردند و خانـواده بزرگــي به نام گروه صنعتي ملي را ايجاد كردند .
گروه صنعتي ملي در مدت كوتاهي به بزرگترين توليد كننده كفش ماشيني در خاورميانه مبدل شد و محصولات آن نه تنها در بازارهاي ايران بلكه در اقصي نقاط جهان صادر شد.
با شروع جنگ تحميلي طي سالهاي دهه 1360 و تحريم اقتصادي ، گروه صنعتي ملي تا حدود بسياري از رشد و بالندگي باز ايستاد و در گردونه رقابت نتوانست جايگاه هميشگي خود را حفظ كند .
با اين وجود بكارگيري ابزارهاي مديريت نوين و احياي توانمندسازي ، طرح چشم اندازي جديد ، اتخاذ استراتژي دستيابي به مزيت هاي رقابتي بازارهاي جهاني و روش توليد غير متمركز در برنامه هاي اين گروه براي احيا قرار دارد.


تاریخ خبر: 900304
ديدار هیئت تجاری پرتغال به سرپرستي شهردار شهر Leiria با رييس شوراي بازرگاني ايران وپرتغال
تبریک ریاست محترم شورا بمناسبت عید فطر
بازتاب مطبوعاتی حضور وزیر امور خارجه پرتغال و هیئت تجاری همراه در اتاق بازرگانی ایران
نهار کاری هیئت مدیره شورا با هیئت بازرگانی پرتغالی
برگزاری دهمین نمایشگاه بین‌المللی انرژی کیش با حضور غول‌های نفتی
آرشیو
 
  نکته امروز




عضو محترم
کلیه اطلاع رسانی های این شورا از طریق ایمیل می باشد،
 در صورتی که در طول مدت عضویت ایمیلی از طرف شورا دریافت نکرده اید،
 با دبیرخانه این شورا تماس حاصل فرمایید.

فارسی - English - عضویت - ورود اعضاء
نظر خواهی و پیشنهادات - عضویت در سایت - تماس با ما

کليه حقوق اين سايت متعلق به شورای بازرگانی ایران و پرتغال می باشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است
طراح: روزبهان یوسفی